بلاگ

ساخت وبلاگ


ابزارهای ضدویروس مخفی‌شده در سیستم‌عامل مک چگونه کار می‌کنند؟

سیستم‌عامل اپل از ابزارهای ضدویروسی بهره می‌برد که مثل ابزارهای مشابه ویندوز، چندان مشاهده‌شدنی نیستند. شاید برای شما جالب باشد که در چنین شرایطی، روش کارکرد این ابزارها چگونه است.

D6-IraniCard
اگرچه macOS اپل به امنیت و قدرت فراوان در محافظت از کامپیوتر و داده‌های شخصی کاربران دربرابر آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدهای امنیتی شهرت دارد، ابزارهای ضدویروس تعبیه‌شده روی این سیستم‌عامل مثل مجموعه‌ی Windows Security که به‌عنوان بخشی از سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت ارائه می‌شود، مشاهده‌شدنی نیستند. درواقع، مک نیز از راهکارهای امنیتی مشابه ویندوز بهره می‌برد، با این تفاوت که کاربران نمی‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

اگر XProtect را در نظر بگیرید، این ابزار در داک پایین صفحه‌ی دسکتاپ یا ازطریق بخش اسپات‌لایت دردسترس نیست؛ اما همچنان روی سیستم‌عامل مک وجود دارد. این ابزار همان‌طور‌که از نامش پیدا است، از کامپیوتر شما دربرابر ویروس‌های کامپیوتری محافظت می‌کند و با بهره‌گرفتن از ابزاری به‌ نام YARA و به‌روزرسانی‌هایی که مهندسان اپل آن‌ها را کدگذاری کرده‌اند، به‌دنبال الگوریتم‌هایی است که بدافزارها معمولاً آن‌ها را ایجاد می‌کنند.

نکته‌ی مهم درباره‌ی XProtect سیستم‌عامل مک این است که الگوها یا امضاهایی که برای شناسایی بدافزار استفاده می‌شوند، به‌طور‌منظم و جدا از به‌روزرسانی‌های اصلی macOS آپدیت می‌شوند. اگر ویروس جدیدی در فضای کامپیوترها شناسایی شود، اپل می‌تواند سیستم‌عامل دسکتاپ خود را به‌سرعت برای مقابله با آن به‌روزرسانی و بدین‌ترتیب آن را مسدود و از اجراشدنش جلوگیری کند.

به‌نوشته‌ی Gizmodo، ابزار XProtect در سه‌ حالت فعال می‌شود: ۱. زمانی‌که برنامه‌ای برای اولین‌بار در مک اجرا شود؛ ۲. زمانی‌که برنامه‌ای با هر روشی در فایل‌سیستم‌ها تغییری ایجاد کرده باشد؛ ۳. زمانی‌که اپل به‌روزرسانی جدیدی برای الگوریتم‌های آن ارائه کرده باشد. با درنظر‌گرفتن این اقدامات، احتمال عبور کدهای ناخواسته و مخرب از سیستم دفاعی مک بسیار کم است.

بررسی امنیتی برنامه در مک 

XProtect در مک نیز می‌تواند فایل‌های ویروسی و مخرب را حذف کند. اپل این امکان را دارد که آپدیت‌های جدیدی روی این ابزار اعمال کند تا فایل‌های آلوده را از بدافزارهای شناخته‌شده حذف کند. براساس تحلیل‌های برخی کاربران، به‌نظر می‌رسد در ماه‌های اخیر عملکرد سیستم امنیتی مک در شناسایی بدافزارها بهتر شده است. در شرایطی که سیستم تحت‌تأثیر بدافزار یا ویرویس خاصی قرار نگرفته باشد، بررسی امنیتی می‌تواند یک‌ بار در هر‌روز یا حتی به‌ تعداد دفعات بیشتر انجام شود.

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:07


بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز بهترین دکتر کاشت ممو در تبریز کاشت مو در تبریز
بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، کاشت مو را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز دارای تیم تخصصی کاشت و پیوند مو، متخصصین پوست و مو و زیبایی می باشد. کلینیک کاشت مو در تبریز با تجربه چندین ساله و چندین هزار نفر مراجعه کننده، با اختلاف بین سایر کلینیک ها فعالیت می کند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز
بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، با تمرکز بر روی تخصص و ارائه روش های منحصر به فرد خدمات خود را ارائه می دهد. کاشت مو طبیعی، مطمئن ترین و زیباترین راه درمان طاسی و کم مویی است. در بهترین کلینیک ماشت مو در تبریز از فرمول لئوناردو داوینچی استفاده می شود. به این صورت که فاصله میان دو ابرو تا چانه محاسبه می شود و سپس نصف این مقدار را به نقطه میان دو ابرو به طرف بالا اضافه می شود. به کمک این روش، هر فرد ظاهر متفاوت و منحصر به فرد خود را دارد. بهترین کلینیک کاشت مو در تبریز، نهایت همکاری را به لحاظ الویت زمانی و نوبت دهی، پذیرش در روزهی تعطیل و هم چنین به لحاظ مالی با مراجعه کنندگان خواهد داشت.

بهترین دکتر کاشت مو در تبریز
بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، رکن اصلی هر مرکز درمان هستند. تخصص و دانش از لازمه ی پزشک بودن است ولی داشتن تجربه از آن مهمتر است. مجهز بودن کلینیک به بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، یکی از مسائل بسیار مهم است. بهترین دکتر کاشت مو در تبریز، با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی و تجارب شخصی می تواند بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان رقم بزند. کاشت مو یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی است، به همین علت باید در انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تبریز دقت حکافی به خرج دهید. برای دریافت وقت مشاوره و کاشت مو با شماره های درج شده تماس بگیرید.

کاشت مو در تبریز
کاشت مو در تبریز، پیوند مو، کاشت مو طبیعی و جلوگیری از ریزش مو عباراتی است که به تعداد بسیار زیاد و هر روز و هر ساعت در سایت های جستجو در اینترنت جستجو می شوند. اهمیت زیبایی بر کسی پوشیده نیست و همه در آرزوی داشتن موهای زیبا و پرپشت به سر می برند. اگر واقعا از پرداخت هزینه های گزاف داروهای ریزش مو، شامپوهایی که هر روز در معرفی می شوند و یا موادی که به دروغ جهت رشد مججد موها معرفی می شوند خسته شده اید، برای کاشت مو در تبریز به ما مراجعه کنید. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص کاشت مو در تبریز
متخصص کاشت مو در تبریز، یکی از موارد کلیدی در کاشت مو است. استفاده از روش های مدرن پیوند و کاشت مو توسط متخصص کاشت مو در تبریز باعث می شود تا شاهد نتایج رضایت بخش و مطلوبی باشید. ممکن است در بسیاری از کلینیک ها به جای متخصص کاشت مو در تبریز، دستیاران و تکنسین ها این عمل را انجام دهند. در این صورت ممکن است شاهد ریزش مو یا عدم دریافت نتیجه باشید. با انجام مشاوره تخصصی نزد متخصص کاشت مو در تبریز، می توانید شرایط را بررسی کنید، از متخصص کاشت مو در تبریز اطمینان حاصل کنید و بدانید که آیا کاندید مناسبی برای عمل کاشت مو هستید یا نه. در صورت دریافت مشاوره و اطلاع از اقدامات قبل از عمل کاشت و پیوند مو با ما تماس بگیرید.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:04

مرتفع ترین روستاهای ایران , قدیمی ترین روستای ایران , روستایی با مردمان بسیار قدیمی

گردش در عجیب ترین روستاهای ایران می تواند یک سفر به یادماندنی باشد

 

عجیب‌ترین روستاهای ایران را می‌شناسید؟ +عکس  
روستاهای ایرانی از عجیب غریب ترین ان ها گرفته تا معروف ترین و مدرن ترینشان همگی جنبه گردشگری داشته و سفر در روستا یکی از بهترین تجربه های مسافرت را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. در این مقاله قصد داریم به شما عجیب ترین روستا های ایران را معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید تا این روستا های عجیب و شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم.
1. ایستا روستایی با مردمان بسیار قدیمی 
شگفت زده خواهید شد اگر بگوییم این روستا در فاصله 95 کیلومتری کرج واقع شده است اما به قدری اهالی این روستا شیوه زندگی قدیمی دارند که نه تنها در خانه ها تلویزیون یافت نمی شود ، هیچ خودرویی در این روستا مشاهده نخواهید کرد و علاوه بر این انچه بسیار تعجب آور است این است که در این روستا اجازه ورود را به خانم ها نمی دهند!

 

از طرفی جالب است بدانید در این روستا حتی برق و گاز ها نمی توانید پیدا کنید و شیوه زندگی مردمان این روستا چند ده سالی از دنیا عقب است.

مردم روستای ایستا حتی مراسمات عزاداری و عروسی را برگذار نمی کنند و معتقدند این شیوه زندگی مدرن ، شبیه زندگی کفار است! این روستا یکی از عجیب ترین روستاهای ایران می باشد.

 

2. میمند روستایی در دل کوه
میمند یکی از عجیب ترین روستاهای ایران است که حتی در سازمان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این روستای صخره ای حاصل کندکاری هایی است که در دل کوه انجام شده است و قدمت ان به 12 هزار سال می رسد. 

اگر به این روستا سفر کنید از زیبایی ها و کنده کاری هایی که در دل کوه انجام شده است شگفت زده خواهید شد. این روستا درواقع به گفته برخی از اهالی برای ان دوره ای از انسان هاست که کوه را مقدس می دانستند.

اگر قصد سفر به میمند را دارید ، این روستا در فاصله 38 کیلومتری شهربابک در استان کرمان واقع شده است.

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:53

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، گسترش علاقه مردم به نگهداری حیوانات خانگی باعث شده تا برخی از افراد برای سرمایه گذاری در این زمینه اقدام نمایند. با توجه به تازه بودن این رشته، رقیب جدی در بازار دیده نمی شود. برخی این شرایط را فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری می دانند.

فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی
فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی ، امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند امنیت، تنهایی، سرگرمی و ... از حیوانات خانگی نگهداری می کنند. بیشتر آنها تمایل به خرید خط تولید غذای سگ و گربه، خرگوش و ... دارند. افرادی که حیوان خانگی دارند، باید بدانند که دارای یک مسئولیت بزرگ هستند. یکی از دغدغه های اصلی در این زمینه ، تهیه غذای حیوانات خانگی می باشد. به طور کلی، مقدار غذای هر حیوان به فاکتورهایی مانند گونه ، نژاد، سایز، ترکیب بدنی، سن، میزان فعالیت و محیط بستگی دارد. برخی از افراد بر این باورند که بهتر است تا غذای حیوان خانگی خود را در منزل تهیه نمایند. اگر چه غذایی که در منزل تهیه می شود، سالم تر و طبیعی تر است اما دارای نواقصی می باشد. معمولا این غذا از پروتئین بالایی برخوردار است در حالی که مقدار کافی ویتامین، کلسیم و مواد معدنی در آن وجود ندارد. علاوه بر این نسبت های درستی میان مقدار فسفر و کلسیم در آن وجود ندارد. غذاهای تهیه شده دارای انرژی کمی هستند و میزان کالری غذا مناسب نمی باشد. ضمن اینکه استفاده از استخوان و گوشت خام ممکن است باعث صدمه و عفونت های دستگاه گوارش حیوان شود. افراد کمی در عرصه تولید غذای حیوانات خانگی فعالیت می کنند. امروزه این بازار از مشتریان زیادی برخوردار است و به همین دلیل فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. اگر علاقمند هستید تا در این زمینه فعالیت کنید می توانید با مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی تماس بگیرید. کارشناسان مرکز فروش خط تولید غذای حیوانات خانگی آمادگی دارند تا اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

خط تولید غذای حیوانات خانگی
خط تولید غذای حیوانات خانگی ، دارای چندین ویژگی بارز است. جنس دستگاه از فولاد ضد زنگ بوده و به صورت تمام اتوماتیک کار می کند. خط تولید غذای حیوانات خانگی از سیستم های تغذیه، اکسترودر، برش، گرمایشی، انتقال دهنده و کنترل کننده تشکیل شده است. مواد اولیه و کمکی مورد استفاده در این خط شامل آرد ذرت، آرد برنج، آرد لوبیا، وعده های غذایی ماهی، پودر استخوان یا ماهی تازه، گوشت و .. می شود. ازمحصولات نهایی خط تولید غذای حیوانات خانگی می توان به غذای سگ، غذای گربه، غذای ماهی، غذای میگو و خوراک مرغ اشاره کرد. این محصولات از تنوع بالایی برخوردارند و شامل انواع محصولات کنسروی مثل پته، چانک و تولیدات ساشه ای می باشند. برای راه اندازی خط تولید غذای حیوانات خانگی با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:50

 


برگشت مو در جلسه سوم لیزر, عوامل برگشت مو بعد از لیزر موهای زائد, علت برگشت مو بعد لیزر
علت جواب ندادن لیزر موهای زائد

 

علت برگشت موهای زائد بعد از لیزر و روش جلوگیری از آن
لیزر موهای زائد روشی دائمی برای از بین بردن موهای بدن است ولی در برخی موارد به دلیل تغییرات هورمونی یا رعایت نکردن فاصله مناسب جلسات ممکن است موها ریشه کن نشده و دوباره رشد کنند. 
لیزر موهای زائد یکی از روش های دائمی از بین بردن موهای زائد محسوب می شود ولی میزان موفقیت آن به عوامل مختلفی از جمله سن ، رنگ مو ، ضخامت مو و تعداد جلسان درمانی دارد به همین دلیل نتیجه لیزر موهای زائد در هر فردی متفاوت است و برای برخی ممکن است 90 – 99 درصد موهای زائدشان از بین برود و برخی دیگر فقط با کاهش 50 - 70 درصدی موهای زائدشان روبرو شوند. 

 

به طور کلی بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد  حدود 15 - 25 درصد از کل موها به طور کامل از بین می روند. 

برگشت موهای زائد بعد ز لیزر میتواند دائمی یا طولانی مدت باشد ، برای برخی از افراد برگشت موهای زائد میتواند 10 سال به طول بیانجامد که این عدد در افراد مختلف متفاوت است. 

 

در برخی افراد نیاز است که چند جلسه ترمیمی بعد از اتمام کار داشته باشند ، جلسات ترمیمی هر 6 ماه تا 1 سال تکرار شود. 

معمولا میزان رضایت از لیزر موهای زائد بسیار بالاست ولی برخی از افراد از برگشت موها شکایت میکنند ، ما در این مقاله میخواهیم علت برگشت مو بعد از لیزر موهای زائد را به  همراه شما بررسی کنیم. 

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:45


نمای ظاهری ساختمان یکی از بخش های مهم در ساختمان است. نما در ارزش و قیمت ساختمان تاثیر زیادی دارد. فلاشینگ نما یکی از راه ها یی است که با استفاده از آن می توان به آسانی نمای ساختمان را طراحی کرد.

فلاشینگ، یک پوشش فلزی است که از دیوارهای خارجی ساختمان را در برابر عوامل محیطی و شرایط اقلیمی مختلف محافظت می کند. از این پوشش برای دیوار پشت بام و حیاط نیز استفاده می شود.

فلاشینگ نمای ساختمان
به طور کلی می توان گفت هر نوع پوشش خمکاری شده که برای پوشاندن نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را می توان فلاشینگ یا فلاشینگ نما نامید. این روز ها انواع مختلف ساندویچ پانل سقفی، دیواری و غیره در ساختمان­ ها بکار می رود. فاصله بین درز این محصولات جلوه خوبی ندارد. به همین علت از ورق هایی به نام فلاشینگ نما برای پوشش درزها استفاده می شود. این ورق ها در محل اتصال دیوارها و سقف نصب می شوند و درز بین آن ها را پنهان می ­کنند.

فلاشینگ ساختمان چیست؟

انواع مدل­ های فلاشینگ
فلاشینگ ها انواع مختلفی دارند و از نظر طرح، رنگ و ابعاد به انواع فلاشینگ تقسیم می شوند.

فلاشینگ نبشی (L)
از این مدل فلاشینگ نما برای گوشه ها، محل اتصال دو دیوار، نقاط اتصال سقف به دیوار، پوشش درزهای بین سقف و دیوار از داخل یا خارج به صورت افقی استفاده می شود. لبه­ های این نوع فلاشینگ دارای خم به سمت داخل یا خارج است که به استحکام بیشتر کمک می­کند. فلاشینگ نبشی برای عایق­بندی کامل‌ تر و بهتر نیز مورد استفاده قرار میگیرد. به صورت پیش فرض لبه هایی با سایز 10*10 و 5*5 دارد. ابعاد این نوع فلاشینگ، با توجه به محل مورد استفاده، متفاوت هستند. بنابراین می­توان در ابعاد دلخواه سفارش داد.

 فلاشینگ نبشی

فلاشینگ مدل L

فلاشینگ مدل یو (U)
این مدل از فلاشینگ، ظاهری یو (U) شکل دارد. فلاشینگ مدل یو از اتصال دو صفحه به صورت قائم ساخته می‌شود. لبه های دو طرف یو به سمت داخل خم شده اند. یکی از پرمصرف‌ترین انواع فلاشینگ می باشد و برای پوشش دور تا دور و حاشیه، پوشاندن محل اتصال و درزبندی ساندویچ پانل‌ها به کار می‌رود. مهم ترین مزیت این نوع فلاشینگ نسبت به سایر انواع آن، استحکام بسیار بالا و مقاومت آن است. لبه‌های فلاشینگ مدل U کمک می‌کنند تا موجی در نما ایجاد نشود. این مسئله تاثیر زیادی در زیبایی نما دارد.

این نوع فلاشینگ با ابعاد پرمصرف زیر تولید و آماده تحویل می باشد ولی در صورت لزوم قابل سفارش گیری در ابعاد، رنگ و مقاطع مختلف با ضخامت های متفاوت می باشد:

ابعاد فلاشینگ مدل یو

مورد مصرف

5*4*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 سانتی متر

5*5*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 5 سانتی متر

5*6*5

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 6 سانتی متر

8*8*8

مناسب برای حاشیه ساندویچ پانل دیواری ضخامت 4 و 5 سانتی متر

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:42

AMD در آستانه رویداد جدید انویدیا، تاریخ رونمایی معماری گرافیکی RDNA 3 را اعلام کرد


 


AMD در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاریخ رونمایی معماری گرافیکی RDNA 3 را اعلام کرد. تا دقایقی دیگر، معماری گرافیکی جدید انویدیا معرفی می‌شود.

D6-IraniCard
در اندک فاصله‌ی باقی‌مانده تا آغاز مراسم جدید انویدیا برای رونمایی معماری گرافیکی Ada Lovelace، ای‌ام‌دی اعلام کرد معماری RDNA 3 را روز ۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۲ آبان ۱۴۰۱) معرفی می‌کند. گرافیک‌های جدید AMD بی‌ شک جزو برترین GPUهای بازار خواهند بود.

اسکات هرکلمن، قائم‌مقام ارشد و مدیرکل برند Radeon، ضمن مشخص‌کردن تاریخ رونمایی معماری RDNA 3، اعلام کرد که به‌زودی جزئیات بیشتری دردسترس عموم مردم قرار می‌گیرد. این دومین‌بار در چند روز اخیر است که AMD گرافیک‌های مبتنی‌بر معماری RDNA 3 را در کانون توجه قرار می‌دهد، آن‌هم درحالی‌که تا نیم‌ ساعت دیگر رویداد انویدیا برای رونمایی معماری گرافیکی Lovelace برگزار می‌شود.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند گرافیک‌های سری AMD Radeon RX 7000 که مبتنی‌بر معماری RNDA 3 هستند، حداکثر ۹۶ واحد محاسباتی با ۱۲٬۲۸۸ هسته‌ی سایه‌زن خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود عملکرد به‌ازای وات در معماری RDNA 3 درمقایسه‌با معماری RDNA 2 تا ۵۰ درصد بهبود پیدا کند.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:26


شیلنگ سیم دار و انواع آن

شیلنگ سیم دار و انواع آن را بشناسید. شیلنگ سیم دار یکی از مهم ترین انواع شیلنگ های فشار قوی است که انسان آن را ساخته است. این نوع شیلنگ با استفاده از یک یا چند لایه سیم فشرده تولید می شود.

یکی از کاربردهای شیلنگ های سیم دار، انتقال سیالات با فشار بالا از یک دستگاه به دستگاه دیگر می باشد.

شیلنگ های فشار قوی
نوعی شیلنگ صنعتی هستند که با استفاده از آنها می توان سیالات با فشار بالا مانند سوخت، مایعات، مواد شیمیایی، امولسیون، هیدروکربن ها، روغن هایی با پایه نفتی و … را انتقال داد. علاوه بر این برای انتقال نیرو به دستگاه ها و ماشین آلات هیدرولیکی از شیلنگ های فشار قوی استفاده می کنند.

شیلنگ هیدرولیک سیم دار

شیلنگ های سیم دار فشار قوی
سطح داخلی این شیلنگ ها از موادی ساخته می شود که با سیال هیدرولیک سازگار باشد. در قسمت خارجی شیلنگ هم لایه ای محافظ از جنس پلاستیک قرار دارد. در ساختار شیلنگ های سیم دار فشار قوی، یک یا چند لایه سیم فشرده وجود دارد که این لایه ها به وسیله عایق های لاستیکی از یکدیگر جدا شده اند. مقاومت بالای شیلنگ های فشار قوی مربوط به تعداد لایه ها و سیم های فولادی به کار رفته در ساختار آنها می باشد.

شیلنگ سیم دار چیست
شیلنگ های فشار قوی و صنعتی انواع مختلفی دارند که مهمترین و پرکاربردترین آن ها، شیلنگ های سیم دار است. وظیفه و کاربرد اصلی این شیلنگ ها، انتقال مایعات با فشار بالا می باشد.

انواع شیلنگ سیم دار
شیلنگ هیدرولیک سیم دار

1- شیلنگ های سیم دار هیدرولیک
شیلنگ هایی هستند که برای انتقال سیال هیدرولیکی در بین قسمت های مختلف سیستم مانند شیرها، ابزارها و محرک ها به کار می روند. معمولا شیلنگ  هیدرولیک سیم دار انعطاف پذیری خوبی دارند. شیلنگ های سیم دار هیدرولیک، یک نوع از شیلنگ های هیدرولیک به شمار می روند که به وسیله یکسری سیم، تقویت شده اند. این شیلنگ ها در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شوند و در مقابل پیچ خوردگی مقاوم هستند. سیم های به کار رفته در ساختار این شیلنگ ها از جنس فولاد می باشند و استحکام کششی شیلنگ را افزایش می دهند. ضمن اینکه باعث کاهش شعاع خمش شیلنگ نیز می شوند.
تقویت کننده های فولادی می توانند از دخالت میدان های مغناطیسی و تاثیر آنها بر سیال جلوگیری کنند و انعطاف پذیری و استحکام مکانیکی شیلنگ را بالا ببرند. به همین دلیل در شیلنگ های سیم دارهیدرولیک از تقویت کننده استفاده می کنند. پوشش خارجی شیلنگ های سیم دار هیدرولیکی تک لایه از پلاستیک مصنوعی است که در مقابل تغییرات جوی، نور آفتاب، اشعه ماوراء بنفش و عواملی مانند ساییدگی، برش و خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد. این امر نقش مهمی در افزایش طول عمر شیلنگ ایفا می کند. این شیلنگ ها بیشتر در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در حالی که شیلنگ های هیدرولیک دو لایه برای انتقال روغن های هیدرولیکی بر پایه نفت به کار می روند. این شیلنگ ها از 3 قسمت لوله، تقویت کننده و پوشش شیلنگ تشکیل شده اند. در ساختار داخلی آنها، 2 لایه سیم تقویت کننده از جنس فولاد به کار رفته است. لایه های تقویت کننده به وسیله یک لایه پلاستیک مصنوعی از هم جدا شده اند. آخرین لایه شیلنگ هم شامل یک لایه پلاستیک مصنوعی است که در مقابل روغن، ساییدگی و شرایط آب و هوایی مقاومت می کند.

شیلنگ سیم دار هیدرولیک

2- شیلنگ های سیم دار لاستیکی
یکی از کاربردی ترین انواع شیلنگ های سیم دار هستند که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. در قسمت داخلی این شیلنگ ها، یک لوله از جنس لاستیک مصنوعی وجود دارد. شیلنگ های سیم دار لاستیکی مقاومت بالایی در برابر خراش، سایش، چربی و آلودگی از خود نشان می دهند. دمای کاری این شیلنگ ها 40- تا 100+ درجه سانتی گراد می باشد.

شیلنگ سیم دار لاستیکی 

3- شیلنگ های سیم دار خرطومی
این شیلنگ ها از نظر ظاهری با شیلنگ های ساده متفاوت هستند. قسمت داخلی آنها کاملا صاف می باشد اما در قسمت بیرونی برآمدگی هایی دیده می شود. این شیلنگ ها در صنایع مختلف برای انتقال مایعات، گازها و پودرها مورد استفاده قرار می گیرند. ضمن اینکه در صنعت کشاورزی و مصارف خانگی هم به کار می روند.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:24

 


طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (26 شهریور تا 01 مهر 1401)
آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید. به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

فال هفته متولدین فروردین
در این هفته سیارات مثبتی نصیب شما خواهد شد که می توانند شما را شاد و خونسرد کنند. شما در کسب و کار به خوبی کار خواهید کرد و ضررهای شما می تواند اکنون به سود تبدیل شود که می تواند سلامت مالی شما را بهبود بخشد. با کمک اعضای تیم خود، تصمیمات دشواری را در کسب و کار خواهید گرفت. مدیر شما از شما حمایت خواهد کرد، پاداش های خاصی برای ارتقاء دریافت خواهید کرد.

 

شما تصمیم خواهید گرفت که بیشتر در تجارت خود سرمایه گذاری کنید. که می تواند سود سریعی به شما بدهد. شما در محل کار مشغول خواهید بود، بنابراین نمی توانید زمان مناسبی را به مسائل خانوادگی اختصاص دهید. احتمالاً برای هر گردهمایی خانوادگی دیر وارد خواهید شد. در روزهای پایانی هفته، سیارات مطلوبی نصیب شما خواهد شد. اوضاع خوب خواهد شد حال شما بهتر خواهد شد. قدرت درونی می تواند به شما در انجام کارهای سخت کمک کند.

 

شما قادر خواهید بود برای گسترش کسب و کار خانوادگی خود برنامه ریزی های خوبی داشته باشید. تمرکز شما بهتر خواهد شد، می توانید از برنامه های جدید به طور موثرتری استفاده کنید. اما به دلیل هیجان بیش از حد، ممکن است اشتباهات احمقانه ای ایجاد کنید. ممکن است هنگام امضای قراردادها مراقب باشید، به شما توصیه می شود قبل از امضا کردن اسناد را به دقت اسکن کنید. در جبهه شغلی، مدیر شما از شما حمایت خواهد کرد. انتظار دارید که ترفیع بگیرید. مرغ عشق ها می توانند از اوقات خوشی لذت ببرند.

 

فال هفته متولدین اردیبهشت
در این هفته سیارات مثبت می توانند شما را در محل کار مشغول کنند. با کمک سرنوشت، ممکن است برای تصمیم گیری های لازم در کار آماده باشید که به زودی می تواند بهبود یابد. ممکن است از کار خود لذت ببرید، می توانید انتظار داشته باشید که نظم بیشتری را درخواست کنید، که می تواند در تجارت رشد کند. شاید الان سلامت پدر و مادرت بهتر باشد.

 

اطرافیان شما می توانند از شما حمایت کنند که می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. ممکن است از کار بیش از حد خسته شده باشید، اضطراب و استرس می تواند بر روال روزانه شما تأثیر بگذارد و ممکن است آمادگی گذراندن وقت با خانواده ی خود را نداشته باشید. روزهای آخر هفته ممکن است زیر گیاهان منفی باشید. ممکن است احساس ناسالمی داشته باشید.

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:19


 

 

بیل مکانیکی چیست؟
بیل مکانیکی از ماشین آلات سنگین عمرانی، مهندسی و راهسازی به حساب می آید. این ماشین شامل بازوی مفصلی (دکل و استیک)، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر یا چرخ پلاستیکی در زیر می باشد.

بیل مکانیکی، ارتقاء یافته ی بیل های بخار است. از قابلیت های این ماشین می توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد می باشد و نصب مته، سنگ جت، قیچی فلزبر، چنگک، گراپ و ... اشاره نمود. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک به جای باکت بیل مکانیکی، این امکان را فراهم می کند که سطوح و حجم های سنگی یا بتنی را بوسیله مجموعه بیل و چکش تخریب کرد. زیرا بنا به دلایلی نمی توان آنها را با مواد منفجره یا کمپرسور تخریب نمود.
لازم به ذکر است که بدلیل حجم کم باکت و هزینه زیاد نگهداری آن، برای خاک های نرم و با حجم زیاد، لودر وسیله اقتصادی تری می باشد. اما بدلیل رانش ایجاد شده برای ساختمان های اطراف، مورد اطمینان کارهای شهری نیست. این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی شده است.
لوازم بیل مکانیکی

انواع بیل مکانیکی
انواع بیل مکانیکی عبارتند از:
3- بیل مکانیکی چرخ لاستیکی
از این نوع بیل مکانیکی در عملیات ساختمان سازی و راهسازی استفاده می شود. زیرا نسبت به انواع دیگر بیل مکانیکی سرعت حرکت بیشتری دارد. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی، دارای توان کمتری برای حمل بار و تجهیزات است.
2- بیل مکانیکی چرخ زنجیری
بیل مکانیکی چرخ زنجیری برای جابجایی وسایل سنگین در جهت حفاری های بزرگ کاربرد دارد. این ماشین به راحتی در سطوح شیب دار، لغزنده، مرتفع و پر از شن و سنگ حرکت می کند. همچنین انتقال تجهیزات بوسیله این ماشین آسان است. زیرا می توان دنده های آن را تعویض نمود. موتور بیل مکانیکی چرخ زنجیری از قدرت بالایی برخوردار است. این نوع بیل مکانیکی سرعت پایینی دارد که حدود 5.5 تا 7 کیلومتر در ساعت می باشد.
بیل مکانیکی زنجیری گزینه ای مناسب برای استفاده در عملیات خاکی است. زیرا به صرفه تر بوده و نسبت به انواع دیگر بیل مکانیکی، سریع تر عمل می کند.
سطح چرخ بیل مکانیکی زنجیری، پهن است. به همین دلیل در زمین های سست یا خاک نرم، فشار کمی بر روی خاک وارد می کند. پس برای اجرای پروژه در چنین مکان هایی بسیار مناسب می باشد.
1- بیل مکانیکی کامیونی
یکی از ابتدایی ترین انواع لوازم بیل مکانیکی، مدل کامیونی است. در ساختار این وسیله، یک کابین تعبیه شده و بازوی آن از طریق فرمان به حرکت در می آید. در بیل مکانیکی کامیونی، کابین به صورت ثابت در پشت کامیون قرار داده شده و قابلیت چرخش دارد.
6- بیل مکانیکی عنکبوتی
بیل مکانیکی عنکبوتی برای اولین بار به منظور استفاده در زمین های صخره ای ساخته شد. اما بر خلاف تصور عملکرد آن در اجرای پروژه ها چندان موفق نبود. این امر دلایل مختلفی دارد. از این دلایل می توان به رانندگی سخت با این نوع ماشین و هزینه تولید و نگهداری بالای آن اشاره نمود.

5- بیل مکانیکی کششی
بیل مکانیکی کششی از یک اتاقک فرمان، جرثقیل، جام بیل کششی و کابل های لازم جهت قسمت های مختلف تشکیل شده است. این ماشین برای حفاری، خاکبرداری پی و مکان هایی با فضای کار محدود، کاربرد دارد. نوع بیل در این مدل به دو شکل بیل با جام پهن و با جام عرض کم می باشد. برای حفاری های آسان و مکان هایی که سختی زیادی ندارند، از جام پهن و برای مکان هایی با زمین های سخت از جام با عرض کم استفاده می شود. این مدل را با نام های بیل مکانیکی با جام معکوس و کج بیل نیز می شناسند.
4- بیل مکانیکی بکهولودر (Backho loader)
بکهولودرها نمونه ای دیگر از بیل های مکانیکی می باشند که ترکیبی از لودر و بیل مکانیکی هستند. ساختار این مدل به گونه ای می باشد که یک لودر در جلو و یک بیل در عقب آن تعبیه شده است. بکهولودر برای انجام عملیات های سبک، برداشتن موانع، خاکبرداری های سبک و لوله گذاری کانال های کوچک و متوسط کاربرد دارد. این مدل بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله می توان به بکهولودر ثابت، گردان و کشویی اشاره نمود.
9- بیل مکانیکی منقاری
بیل مکانیکی منقاری برای مصارف مختلفی مانند انجام عملیات لایروبی، اجرای حفاری های قائم، حمل و انتقال بار به صورت قائم، حمل و جابجایی مصالح (مانند ماسه، شن، ذغال سنگ و ...) مورد استفاده قرار می گیرد.

8- بیل مکانیکی با سیستم کابلی
در ساخت این مدل از یک اتاقک گردان بر روی چرخ و یک بیل استفاده شده است. بیل مکانیکی با سیستم کابلی در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی موجود می باشد.
7- بیل مکانیکی شاول
بکهولودرها نمونه ای دیگر از بیل های مکانیکی می باشند که ترکیبی از لودر و بیل مکانیکی هستند. ساختار این مدل به گونه ای می باشد که یک لودر در جلو و یک بیل در عقب آن تعبیه شده است. بکهولودر برای انجام عملیات های سبک، برداشتن موانع، خاکبرداری های سبک و لوله گذاری کانال های کوچک و متوسط کاربرد دارد. این مدل بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله می توان به بکهولودر ثابت، گردان و کشویی اشاره نمود.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:17

 

خدمات اینترنت ماهواره‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی  
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای در پاسخ به درخواست مالک شرکت اسپیس ایکس برای معافیت از تحریم‌های ایران جهت ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای به ایران، گفت که از صدور مجوزهای به خصوص جهت فعالیت‌های مرتبط با «آزادی اینترنت» در ایران استقبال می‌کند. 
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا در پی اظهارات ایلان ماسک، مالک شرکت اسپس ایکس مبنی بر این که به دنبال کسب معافیت از تحریم‌های ایران خواهد بود تا بتواند خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را به مردم ایران ارائه دهد، اعلام کرد که امکان صادر کردن برخی تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای به ایران وجود دارد و شرکت اسپیس ایکس مجوزی برای ارائه خدمات پهن باند اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران نیاز نخواهد داشت.

 

یک سخنگوی وزارت خزانه‌داری در بیانیه‌ای در این باره گفت: دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری(اوفک) از قبل مجوزی دارد که صادرات برخی سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و خدمات مربوط به ارتباطات اینترنتی به ایران را مجاز می‌سازد.

 

در این بیانیه آمده است: برای هرگونه صادراتی که مشمول مجوزهای فعلی نمی‌شود، اوفک از درخواست‌ها برای مجوزهای به خصوص جهت مجاز ساختن فعالیت‌ها در راستای آزادی اینترنت در ایران استقبال می‌کند.

 
پیشنهاد ویژه
دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آساچطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکاردستگاه تصفیه آبخرید دستگاه تصفیه آب به صورت قسطی ◀30 ماه گارانتی طلاییبلیط هواپیمااقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تور

ایلان ماسک، اخیرا در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر مبنی بر این که آیا امکان ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به مردم ایران وجود دارد یا نه، در صفحه توییتر نوشت که در پی اخذ معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران تا بتواند خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را به مردم ایران ارائه کند.

 

اسپیس‌ایکس نزدیک به ۲۰۰۰ ماهواره را در شبکه‌ای به نام استارلینک به مدار زمین پرتاب کرده است. سیستم اینترنتی شرکت اسپیس‌ایکس به کابل‌های فیبر نوری نیازی ندارد و هدف از این برنامه آن است تا دسترسی بخش زیادی از مردم جهان به اینترنت را فراهم کند.

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:15

 

حتما تجربه ی استرس بالا برای رفتن به یک عروسی مهم یا مراسم های مختلف و یا حتی عروسی خودتان را داشته اید. مراسماتی  که کوچکترین اشکال در در ظاهر شما را نگران  می کند.
بعضی افراد نیز موها و پوست سر به شدت حساسی دارند. رنگ های بی کیفیت می تواند موی سر این افراد را کاملا نابود کند.
سالن زیبایی صدف امپراطور با 18 سال سابقه در زمینه ی رنگ و لایت و کسب تجربه در انواع رنگ ها و روش های زیباسازی مو به شما اطمینان می دهد بعد از رنگ موهایی سالم، زیبا و درخشن خواهید داشت.
در ادامه ی مقاله توضیحات کاملی از رنگ و لایت، انواع و روش های آن برای شما آماده کرده ایم.

رنگ موی ساده

رنگ مو چیست؟

رنگ مو یکی از رایج ترین روش های زیباسازی مو می باشد. معمولا اولین روشی که هر کدام از ما برای تغییر در چهره به ذهنمان می رسد، تغییر رنگ یا حالت موها است.
رنگدانه های طبیعی مو در بخش خارجی آن قرار گرفته اند به همین دلیل با گذاشتن رنگ های طبیعی یا شیمیایی از آن ها اثر پذیرفته و تغییر می کنند.


تاریخچه رنگ مو

در زمان مصریان باستان مردم برای اولین بار از حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کردند. این کار سال ها بعد توسط یونانیان ادامه پیدا کرد.
در امپراطوری روم زنان باید موهای خود را روشن می کردند. دو روش برای این کار وجود داشت. برخی با استفاده از کلاه گیس روی سر خود را می پوشاندند و برخی دیگر با ترکیب چند ماده ی گیاهی موهای خود را رنگ می کردند.
در نهایت یک پروفسور انگلیسی به نام ویلیام پرکین هنگام تحقیق برای یافتن درمان مالاریا اولین رنگ را کشف کرد.
بعد ها در سال 1907 یک شیمی دان فرانسوی اولین رنگ مو را ساخت. او این محصول را aureole نامید.


انواع مختلف رنگ مو
 رنگ موی نقره ای

رنگ مو ها سه نوع دارند، رنگ های دائمی، نیمه دائمی و موقتی.
رنگ موی دائمی:
این رنگ ها ساختار اصلی مو را کاملا و به طور دائم دچار تغییر می کنند.
کوتیکول هایی که در سطح ساقه ی مو وجود دارند با استفاده از رنگ موی دائمی باز می مانند، رنگ به به عمق مو رسیده و سپس کوتیکول ها بسته می شوند.

رنگ موی نیمه دائمی:

این رنگ مو با استفاده از اکسیدان کم حجم به آرامی کوتیکول های مو را باز می کند سپس رنگ وارد بخش سطحی مو می شود. این رنگ ها حدود یک ماه با توجه به نوع رنگ ماندگاری دارد.

رنگ موی موقتی:

انواعی از پودر ها و اسپری های مختلفی برای رنگ و لایت در نیاوران  در بازار وجود دارند. این رنگ ها موقتی و با یک بار شستشو از بین می روند.


روش های رنگ مو :
هایلات مو
هایلایت:
هایلایت محبوب ترین و رایج ترین تکنیک برای رنگ مو است. در این روش مو به سلیقه ی مشتری و طبق خلاقیت آرایشگر به قسمت های نازک تقسیم می شود و بخشی از آن با طیفی متفاوت با طیف اصلی رنگ می شود.
افرادی که پوست سبزه دارند، می توانند از هایلایت های قهوه ای روشن استفاده کنند و افراد با پوست های روشن هایلایت های روشن بهترین انتخاب هستند. این روش می تواند به وسیله ی فویل یا کلاه های مخصوص انجام شود.

 


بالیاژ:
این تکنیک با هایلایت کردن مو به وسیله ی فویل ظاهری جذاب به مو ها می دهد. همچنین این روش می تواند گزینه ی مناسبی برای کسانی که رنگ موی طبیعی دارند و نمی خواهند با رنگ ریشه ی مو های خود را از بین ببرند باشد.
در روش های رنگ کامل بعد از مدتی برای حفظ زیبایی و یک دست بودن باید ریشه ی موهای خو را رنگ کنید اما در این روش نه تنها نیازی به رنگ ریشه ها نخواهید داشت بلکه موهای شما با بلند شدن زیباتر هم می شود.

 

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:08

مجموعه: اخبار سیاسی و اجتماعی

  شورای عالی انقلاب فرهنگی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی  
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به درگذشت خانم مهسا امینی و واکنش‌ها، تحلیل‌ها و حوادث پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد. 
 به گزارش برنا؛ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به درگذشت خانم مهسا امینی و واکنش‌ها، تحلیل‌ها و حوادث پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی و داشتن حس پدرانه و مادرانه فقدان فرزند خود از خداوند متعال برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. از آنجا که این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، لازم است دستگاه‌های مسئول براساس دستور صریح روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد. در این ماجرا بیان چند نکته ضروری است:

 

۱. جامعه ایران که صادقانه داغدار دختر جوانی است که به منزله دختر خود می‌پندارد و احساسات خود را در این باره بیان می‌کند، جامعه‌ای انقلابی و اسلامی است. درباره جامعه ایران نباید قضاوت‌های سطحی صورت داد؛ بنیه جامعه ایران، ارزشی، دینی، خانواده‌گرا و دانش محور است. همه مردم شریف ایران به سلامت خانواده توجه اساسی دارند، تمام خانواده‌ها دغدغه حفظ دینی و سلامت اجتماعی فرزندانشان را دارند و نگران انحرافات اجتماعی هستند.

 

بروز بن مایه‌های الهی در مراسم عظیم اربعین حسینی (ع) و دیگر اجتماعات بزرگ اجتماعی همگی نشان دهنده تمایلات مردم به مولفه‌های دینی و ارزشی است. دوقطبی سازی های جعلی و ساختگی در این ماجرا و سعی در نشان دادن افراد جامعه در برابر یکدیگر دسیسه ای کهنه از سوی دشمنان است که نشان از عدم شناخت آنان از مردم ایران و جامعه ایرانی دارد. جامعه ایران با اتحاد و وفاق اجتماعی توانایی حل مشکلات خود را دارد و با بهترین شکل ممکن نقایص و مشکلات را برطرف خواهد کرد.

 
پیشنهاد ویژه
خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر در ایرانبه همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کنسفر و گردش,رزرو هتل، اقامتگاه هتل های لاکچری و ارزانِ تعطیلات شهریور را اینجا پیدا کن!بیتوتهدنبال راهکاری ساده برای افزایش فالوور پیجتی؟

۲. وقتی به وظایف درست عمل نمی‌شود، پیامدها و اقدامات مهندسی شده دشمن نمایان می‌شود و تازه هشیار می‌شویم که چه اقدامات ناگواری در فضای اجتماعی افتاده است. از مجموعه مصوباتی که در مورد حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است کمتر از ۱۰ درصد جنبه کنترلی دارد، ۹۰ درصد مصوبات جنبه تعلیم و تربیت، فرهنگ سازی، تقویت دانش، آگاهی بخشی و ترویج الگوهای سالم زندگی در میان نسل جوان دارد. از مجموعه مصوبات بیشترین وظایف برعهده صدا و سیما، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های فرهنگی است. ماجرای خانم مهسا امینی زنگ هشداری برای تمامی دستگاه‌های مسئول برای انجام وظایف عمدتا فرهنگی و معرفت افزایی است، تا در آینده شرمنده مردم و خانواده‌های ایرانی نباشیم.

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 52 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:05


خودرو های خارجی مونتاژ شده در ایران، یک بدی بزرگ دارند:گران بودن و نایابی قطعاتشان. در ادامه ی مطلب به یکی از این قطعات یعنی گیربکس می پردازیم.

در مقاله ی فروش قطعات آریو در تهران خودروی آریو را به طور کامل بررسی کردیم. در این مقاله به طور تخصصی به گیربکس آریو می پردازیم.

 

گیربکس چیست؟
اصلی ترین بخش هر خودرو موتور آن است. موتور یک خودرو نیروی مورد نیاز برای حرکت خودرو را تامین می کند. سپس این نیرو باید به اجزای مختلف منتقل شود. کار انتقال نیرو به وسیله یک سیستم، متشکل از کلاچ، جعبه دنده(گیربکس) و دیفرانسیل انجام می شود.

 

عملکرد گیربکس

به زبان ساده گیربکس یک کنترل کننده ی سرعت است. نیروی تولید شده در موتور باید به اندازه ی لازم به چرخ ها برسد. نه بیشتر و نه کمتر.
به وسیله ی گیربکس این نیرو به صورت کنترل شده و به اندازه ی احتیاج به چرخ ها می رسد.
این امر از سرعت گیری ناگهانی جلوگیری می کند.
علاوه بر این گیربکس جهت حرکت خودرو را تنظیم می کند. حالت های دیگری مثل دنده عقب یا سکون حین روشن بودن خودرو وجود دارند که به وسیله ی گیربکس انجام می شوند.

 

قطعات تشکیل دهنده ی گیربکس:

چرخ دنده ها:
چرخ دنده ها در همه ی گیربکس ها به طور ثابت وجود دارند. اما نوع و تعداد آن ها متفاوت است. آنها با توجه به وظایفی که دارند میزان قدرت انتقالی از موتور به چرخ ها را تنظیم می کنند. اگر به دسته ی خودروی خود نگاه کنید، اعدادی روی آن می بینید. این اعداد همان چرخ دنده ها می باشند.


شافت ورودی یا محور کلاچ:
  شافت ورودی محور محرک گیربکس است. این شافت در بخش ورودی گیربکس به چرخ دنده ای متصل می باشد. شافت ورودی از طریق کلاچ با موتور خودرو ارتباط می گیرد.

 

شافت خروجی یا محور اصلی:
این شافت نیروی موجود در گیربکس را به دیفرانسیل منتقل می کند.

 

شافت واصل یا محور زیر:
وظیفه ای این محور انتقال نیرو از شافت ورودی به شافت خروجی است.


یاتاقان یا بلبرینگ:
این قطعه وظیفه ی هماهنگی را برعهده دارد و از طریق لایه ی داخلی دندانه دار با چرخ دنده چفت می شود.

تعمیرگاه گیربکس در تهران

دسته دنده:
بیرونی ترین عضو گیربکس دسته دنده است. این قطعه در خودرو های اتوماتیک به طور کامل حذف می شود.  در این خودرو ها مسیری H شکل برای تغییر دنده ها طی می شو که ممکن اس خودکار اتفاق بیوفتد یا کنترل آن دست راننده باشد.

 

میل ماهک:
یک رابط بین دسته دنده و ماهک است. راننده با حرکت دادن دسته دنده در واقع میل ماهک را حرکت می دهد. میل آهک براساس نوع گیربکس عملکرد متفاوتی دارد و تعداد آن با تعداد دنده ها قابل تغییر است.


ماهک:
ماهک یک قطعه ی خمیده ی فلزی است. نیرویی که از ط ریق دسته دنده به میل ماهک منتقل می شود. ماهک را حرکت می دهد.این قطعه با فعال کردن چرخ دنده سرعت خودرو را تنظیم می کند.


کشوی دنده:
این قطعه یک شیار دو طرفه دارد که از یک طرف ماهک و از سمت دیگر یاتاقان جعبه ی دنده برنجی درون آن قرار می گیرد.

 

دنده برنجی:
فرم این قطعه دندانه دار است و به سرعت با یاتاقان چفت می شود.

 

کاسه نمد یا عایق نشت:
این بخش از یاتاقان دربرابر ذرات گرد و غبار محافظت می کند.

 

مبدل گشتاور:
مبدل گشتاور جایگزین کلاچ در گیربکس های اتوماتیک است و دقیقا عملکرد کلاچ را دارد.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:03

تعمیر صندلی خودرو یکی از مسائل مهمی است که در حفظ ایمنی و آسایش سرنشینان خودرو نقش دارد. در صورت وجود مشکل در صندلی، ممکن است باعث تصادف شود. ترافیک های سنگین و مسیرهای طولانی عواملی هستند که می توانند سلامت راننده و سرنشینان خودرو را تحت تاثیر قرار دهند. اگر صاحب خودرو هستید هر زمانی که در حین رانندگی از بابت صندلی احساس ناراحتی کردید، برای رفع مشکل اقدام کنید. تعمیر یا تعویض صندلی خودرو علاوه بر اینکه مشکل شما را حل می کند، موجب می شود تا بدون خطر و با آسودگی خاطر رانندگی نمایید. اقدام به موقع در این رابطه، صرفه جویی در وقت و هزینه را به دنبال دارد. در صورتی که به دلایل مختلفی مانند مشغله های زندگی و کار، وقتی برای رفتن به تعمیرگاه ندارید می توانید از خدمات تعمیرکاران در محل استفاده کنید. گاهی اوقات مشکل صندلی با تعویض کاور، رفع پارگی و برطرف کردن ایرادات جزئی حل می شود اما در برخی موارد لازم است تا صندلی تعویض شود.

تعمیر صندلی ماشین
تعمیر صندلی خودرو شامل خدمات بسیار متنوعی است. از آن جمله می توان رفع پارگی، بریدگی های سطحی، روکاری، پوشاندن ترک خوردگی، تودوزی و نصب روکش جدید، تعمیر یا تعویض فنر صندلی، فوم یا ضامن خواب آن، تعمیرات صندلی انواع خودروها (سواری ،اتوبوس، ون)، ترمیم شکستگی های ایجاد شده، تنظیم نمودن ارتفاع صندلی در انواع خودروها، تعمیر یا تعویض اهرم صندلی در صورت شکستگی یا هر نقص دیگر، تعمیر یا تعویض پشتی صندلی و … را نام برد.

تعمیر صندلی خودرو

صندلی خودرو
یکی از بخش های مهم داخل کابین اتومبیل است که نقش مهمی در کیفیت رانندگی ایفا می کند. نوع صندلی به مدل خودرو بستگی دارد. در گذشته، این صندلی ها بیشتر نقش کاربردی داشتند و توجهی به مسئله ارگونومی در آنها نمی شد. اما با پیشرفت علم و فناوری، ارگونومی صندلی خودرو هم مورد توجه قرار گرفت.
به طور کلی صندلی خودرو باید طوری باشد که راننده تسلط کافی بر روی فرمان داشته باشد و بتواند به راحتی پدال ها را فشار دهد. علاوه بر این باید به راحتی مجموعه آمپر جلو، چراغ های هشدار، سرعت، بنزین و … را کنترل کند و به داشبورد و لوازم دیگر دسترسی داشته باشد.

تعمیر صندلی خودرو

انواع صندلی خودرو
بیش از 30 نوع صندلی برای خودروهای مختلف طراحی شده است که از مهم ترین آنها می توان به صندلی های نیمکتی، باکت و اسپرت اشاره کرد. امروزه بسیاری از صندلی های خودروها از نوع برقی هستند. صندلی های برقی شامل صندلی برقی یک طرف، صندلی برقی دو طرف، صندلی برقی چهار طرف، صندلی های داینامیک، کامفورت و اسپرت می شوند.

تعمیر صندلی ماشین

تعمیر صندلی خودرو در محل
با استفاده از این خدمت می توانید بدون اینکه خودرو خود را حرکت دهید، در جهت عیب یابی و رفع مشکل صندلی خودرو خود اقدام نمایید. بهتر است برای رفع مشکلاتی که فوریت بیشتری دارند از خدمات تعمیر صندلی در محل استفاده نمایید. مشکلات مربوط به فنر صندلی، ضامن خواب و ارتفاع صندلی را باید هر چه سریع تر برطرف نمود. در حالی که تعویض روکش یا رفع پارگی و بریدگی صندلی دارای فوریت نیستند و می توان آنها را به راحتی در تعمیرگاه برطرف کرد.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 12:59


فلاتر کیک، حرکتی اختصاصی برای فرم دهی عضلات پایین شکم است که با حرکت تناوبی بالا و پایین بردن پاها در حالتی که به پشت دراز کشیده اید انجام می شود. 
فلاتر کیک ( به انگلیسی : Flutter Kicks ) ، تمرینی است که به صورت اختصاصی عضلات پایین شکم را هدف قرار می دهد. شما این حرکت را با دراز کشیدن به پشت و کمک گرفتن از عضلات هسته و انجام حرکت قیچی به سمت بالا و پایین با پا انجام می دهید.

 

فلاتر کیک اغلب در کلاس های پیلاتس و تمرینات قدرتی مورد استفاده قرار می گیرد.  

معمولا ورزش های محدودی برای عضلات زیر شکم وجود دارند ولی فقط چند ثانیه انجام تمرین فلاتر کیک باعث می شود عضلات پایینی شکم به معنای واقعی کلمه آتش بگیرد.

 

فواید حرکت فلاتر کیک, فواید فلاتر کیک, فلاتر کیک چیست
نحوه انجام حرکت فلاتر کیک

 

روش انجام حرکت فلاتر کیک
1 – به پشت دراز بکشید و پاهایتان را از باسن تا زاویه 45 درجه بالا بیاورید. بازوها را به صورت مستقیم کنار بدن روی زمین قرار دهید و کف دستها به سمت زمین باشد. سر، گردن و شانه را کمی از زمین بلند کنید. عضلات شکم را به سمت زمین منقبض کنید. هنگام انجام حرکت باید از چسبیدن کمر به روی زمین اطمینان حاصل کنید.

 

2 – پاها را مستقیم و صاف و کنار هم نگه دارید. انگشتان پا را مستقیم به سمت جلو بکشید و یک پا را به سمت پایین بیاورید. 

 

3 – پایی که پایین برده بودید را بالا بیاورید و پای دیگر را پایین ببرید. روی درگیر کردن عضلات شکم تمرکز داشه باشید. 

 

4 – حرکت قیچی را با حرکت متناوب پاها به سمت بالا و پایین در کنار هم ادامه دهید. 3 ست 45 ثانیه ای این تمرین را انجام دهید. میتوانید بین هر ست 15 ثانیه استراحت کنید. 

 

انواع حرکت اصلاحی فلاتر کیک, فواید حرکت فلاتر کیک
انواع حرکت اصلاحی فلاتر کیک

 
پیشنهاد ویژه
بلیط هواپیمااقامتگاه لاکچری و ارزان رو اینجا پیدا کن *رزرو تورخرید بلیط هواپیما ارزانرزرو ارزان و لحظه آخری بلیط هواپیمادستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آساچطور میشه در سریع ترین زمان آب را تصفیه کرد؟

انواع حرکت اصلاحی فلاتر کیک
فلاتر کیک برای مبتدی ها : اگر مبتدی هستید یا انجام حرکت فلاترکیک برایتان سخت است میتوانید برای ساده تر شدن حرکت ، سر و شانه را از روی زمین بلند نکنید.

 

فلاتر کیک برای زانوهای ضعیف : در صورتی که توان صاف نگه داشتن زانوها را ندارید یا هنگام انجام حرکت در زانوها احساس درد می کنید ، برای کاهش فشار روی زانوها ، هنگام انجام تمرین فلاتر کیک کمی زانوها را خم کنید. 

 

فلاتر کیک برای کمر ضعیف : برای کاهش فشار روی کمر ، صاف به پشت دراز بکشید و برای بالا بردن یا پایین گذاشتن پاها  در شروع و انتهای حرکت ، زانوها را با زاویه 90 درجه نگه دارید، پاها را بالا ببرید و سپس صافشان کنید.

به جای این که دستها را کنار بدن قرار دهید کف دست ها را زیر عضلات گلوت بالایی (بالای باسن) بگذارید تا از کمر حمایت کنند. 

منبع:بیتوته

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 77 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 12:55

به جهت مهم بودن زیبایی و همه گیر شدن آن در جامعه،بانوان ارزش زیادی به زیبایی استایل روزمره خود می دهند.بنابراین حساسیت برای یافتن سالن زیبایی غرب تهران بالارفته و امروزه همه به دنبال سالن های زیبایی هستند که ارزان ترین و بهترین خدمات را به آن ها ارائه می دهند.به خصوص بانوانی که در جستجوی بهترین و جدیدترین ترندهای مد هستند و ارزش زیادی برای مدل مو و نوع میکاپ خود قائل هستند.

آرایشگاه ارزان در غرب تهران
مهم ترین خدمات سالن زیبایی غرب تهران
- میکاپ و گریم
-شینیون حرفه ای مو
-رنگ و لایت و آمبره سر غرب تهران
-کراتین احیا
-پاکسازی جوانسازی پوست
-کاشت و ترمیم ناخن
-خدمات میکروبلیدینگ ابرو
-خط لب و خط چشم
-کاشت و اکستنشن مژه
خدمات میکاپ در سالن

آرایشگاه ارزان در غرب تهران

استفاده از ابزار نوین 

آرایشگاه ارزان در غرب تهران از روش ها و تکنیک های جدید استفاده می کند و تمام تلاش خود را در جهت به روز بودن روش‌ها و متدها انجام می‌دهد
و البته سالن زیبایی ای که از ابزار و تجهیزات و مواد جدید استفاده می کند و خدمات بسیار بهتری ارائه می دهد،از آرایشگاهی که همگام با تکنولوژی نیست به مراتب ارزش بالاتری دارد.


وجود تیم متخصص در آرایشگاه

یکی از ویژگی های آرایشگاه ارزان در غرب استفاده از آرایشگر مجرب و حرفه ای است که دارای سابقه کار بالا و نمونه کارهای خوبی باشد. 
همینطور توانایی برقرار کردن ارتباط با مشتری یکی دیگر از ویژگی یک سالن زیبایی حرفه ای می باشد.
آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد کسی است که با توجه به شخصیت،فرم صورت و بدن شما بهترین مشاوره را قبل ازانجام هر خدماتی به شما می‌دهد و شما را از مزایا و معایب کار آگاه می‌کند. از طرفی با توجه به سلیقه شخصی و خواسته شما خدمات را اجرا می‌کند.مطابق سلیقه شخصی خود عمل نمی کند و در هر لحظه رضایت شما را اولویت قرار می‌دهد.

تمیز ومرتب بودن محیط آرایشگاه

 همه ی افراد ترجیح می دهند جهت خدمات آرایشی و زیبایی خود به آرایشگاه ارزان در غرب تهران مراجعه نمایند که هم تمیز باشد هم آرام وهم نکات بهداشتی را رعایت کند.
پس اساسی ترین اصل آرایشگاه ارزان در غرب تهران نظافت تمامی بخش ها ولوازم آن می باشد.این موضوع باعث جذب مشتری و معروفیت بیشتر آرایشگاه نسبت به سالن های دیگر می شود.علاوه بر نظافت  آرایشگر و ابزارنظافت پرسنل هم مهم می باشد. حقیقتا کسی که به ظاهر و نظافت خود اهمیت می دهد به حرفه و کار خود نیز توجه زیادی دارد که این موضوع از نظر روانشناسی تاثیر چشمگیری برای جذب مشتری به همراه دارد.
 خدمات متنوع
سالنی که خدمات بیشتری را ارائه می دهد و پکیج خدماتی کاملی دارد، محبوب تر است. سالن‌های زیبایی بزرگ نه تنها  طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهند، بلکه معمولا ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالاتر نیز هستند.
آرایش صورت، اصلاح صورت، کوتاه کردن مو، پدیکور، رنگ و لایت، تراپی مو، اپیلاسیون بدن و گاها لیزر خدمات حرفه‌ای هستند که می‌توانید از سالن‌های خوب دریافت کنید.

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 64 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:57


رفع مشکلات پوست و مو با طب سنتیپزشکی
ما در این مطلب برای شما عزیزان دانستی هایی پیرامون درمان مشکلات پوستی با طب سنتی را به اشتراک خواهیم گذاشت
طب سنتی همواره کمک کننده و مکمل طب مدرن بوده است ما در این مطلب از پرشین وی قصد داریم راهکارهای بسیار موثر پیرامون درمان مشکلات پوستی با طب سنتی را برایتان به اشتراک گذاریم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید
 

 

درمان مشکلات پوستی با طب سنتی
پوست انسان به صورت یک لایه محافظ بدن در مقابل عوامل آسیب‌رسان محیطی می‌باشد و مانند لباسی سرتاسر بدن انسان را پوشانده است.پوست و ناخن انسان از جنس عصب می‌باشند و سلامت ناخن در راستای سلامتی پوست می‌باشد. پس هر بیماری پوستی می‌تواند ناخن را نیز درگیر کند و در نتیجه به دنبال درمان بیماری پوستی، سلامتی ناخن نیز حاصل می‌شود.

اصول کلی در مورد پوست و مو و بیماری‌های آن

بر اساس مکاتب طب سنتی ایرانی، درمان بیماری پوستی به سبب جنس عصبی پوست (سخت و متراکم بودن آن) باید به آرامی صورت بگیرد. زیرا دفع ماده بیماری‌زا از پوست به زمان نیاز دارد و نباید توقع درمان برق‌آسای اختلالات پوستی را از طریق طبیعت درمانی و طب سنتی داشت.

درمان مشکلات پوستی با طب سنتیدرمان مشکلات پوستی با طب سنتی
از طرف دیگر پوست از دیدگاه حکما یک اندام دفعی به حساب می‌آید و در نتیجه بدن می‌تواند مقداری از مواد دفعی خود را از این طریق دفع نماید. این مطلب نکته مهمی است، چرا که در بسیاری از بیماری‌های داخلی مثل بیماری‌های دستگاه گوارش، کبد، کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، طبیعت هوشمند بدن وارد عمل می‌شود و مواد زائد حاصل از آن‌ها را به پوست منتقل می‌کند. بدین ترتیب از بیمار شدن آن عضو داخلی که نقش مهم‌تری (نسبت به پوست) در حیات فرد دارد، جلوگیری می‌نماید.

پس در درمان اختلالات پوستی باید ابتدا بیماری‌های اعضاء داخلی را درمان نموده سپس سراغ درمان پوست برویم.در طب سنتی برای درمان ریزش موی سر و رشد مجدد آن توصیه شده ابتدا کمبود ویتامینB، رفع و سپس سبزی‌هایی مانند تره، سیر و موسیر مصرف شود

قدم بعدی در درمان اختلالات پوستی و تغییرات رنگدانه‌ای آن (بعد از درمان بیماری‌های داخلی) تقویت عضو رئیسه و اصلی بدن یعنی کبد می‌باشد که نقش اساسی در تولید اخلاط اربعه سالم در بدن را دارا است. یکی از میوه‌های موثر در تقویت کبد (به ویژه در شرایطی که حرارت در بدن و کبد وجود دارد)، میوه انار است.

روش درمان مشکلات پوستی با طب سنتی
انار شیرین با طبع سرد و تر مایل به اعتدال همراه با قوت قابضه می‌باشد، که نقش بسیار مهمی در تصفیه کبد و تقویت آن داشته و نیز در درمان انواع مختلف ضعف کبد کاربرد دارد. این میوه الهی مقوی طحال بوده و موجب نیکو نمودن رنگ رخسار می‌شود (ایجاد خوش‌رنگی و شادابی پوست می‌کند). پس به نظر می‌رسد که یکی از اقدامات اولیه جهت داشتن پوستی زیبا، خوش‌رنگ و با طراوت می‌تواند استفاده از انار به صورت مرتب (در زمانی که در فصل خود، این میوه در بازار وجود دارد) باشد. الان هم که هنوز فصل این میوه است خوب است مصرف آن را در سبد تغذیه‌ای خوراک‌های روزانه خود قرار دهید.

ذکر این نکته لازم است که آب انار تازه را با آب مخلوط ننمایید و در ضمن جهت جلوگیری از ترشی آن می‌توانید به آب انار کمی شکر اضافه نمایید. البته مصرف انار برای افرادی که معده و کبد سرد دارند و یا زخم معده و روده دارند توصیه نمی‌شود.

منبع:پرشین وی

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:42

به جهت مهم بودن زیبایی و همه گیر شدن آن در جامعه،بانوان ارزش زیادی به زیبایی استایل روزمره خود می دهند.بنابراین حساسیت برای یافتن سالن زیبایی غرب تهران بالارفته و امروزه همه به دنبال سالن های زیبایی هستند که ارزان ترین و بهترین خدمات را به آن ها ارائه می دهند.به خصوص بانوانی که در جستجوی بهترین و جدیدترین ترندهای مد هستند و ارزش زیادی برای مدل مو و نوع میکاپ خود قائل هستند.

آرایشگاه ارزان در غرب تهران
مهم ترین خدمات سالن زیبایی غرب تهران
- میکاپ و گریم
-شینیون حرفه ای مو
-رنگ و لایت و آمبره سر غرب تهران
-کراتین احیا
-پاکسازی جوانسازی پوست
-کاشت و ترمیم ناخن
-خدمات میکروبلیدینگ ابرو
-خط لب و خط چشم
-کاشت و اکستنشن مژه
خدمات میکاپ در سالن

آرایشگاه ارزان در غرب تهران

استفاده از ابزار نوین 

آرایشگاه ارزان در غرب تهران از روش ها و تکنیک های جدید استفاده می کند و تمام تلاش خود را در جهت به روز بودن روش‌ها و متدها انجام می‌دهد
و البته سالن زیبایی ای که از ابزار و تجهیزات و مواد جدید استفاده می کند و خدمات بسیار بهتری ارائه می دهد،از آرایشگاهی که همگام با تکنولوژی نیست به مراتب ارزش بالاتری دارد.


وجود تیم متخصص در آرایشگاه

یکی از ویژگی های آرایشگاه ارزان در غرب استفاده از آرایشگر مجرب و حرفه ای است که دارای سابقه کار بالا و نمونه کارهای خوبی باشد. 
همینطور توانایی برقرار کردن ارتباط با مشتری یکی دیگر از ویژگی یک سالن زیبایی حرفه ای می باشد.
آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد کسی است که با توجه به شخصیت،فرم صورت و بدن شما بهترین مشاوره را قبل ازانجام هر خدماتی به شما می‌دهد و شما را از مزایا و معایب کار آگاه می‌کند. از طرفی با توجه به سلیقه شخصی و خواسته شما خدمات را اجرا می‌کند.مطابق سلیقه شخصی خود عمل نمی کند و در هر لحظه رضایت شما را اولویت قرار می‌دهد.

تمیز ومرتب بودن محیط آرایشگاه

 همه ی افراد ترجیح می دهند جهت خدمات آرایشی و زیبایی خود به آرایشگاه ارزان در غرب تهران مراجعه نمایند که هم تمیز باشد هم آرام وهم نکات بهداشتی را رعایت کند.
پس اساسی ترین اصل آرایشگاه ارزان در غرب تهران نظافت تمامی بخش ها ولوازم آن می باشد.این موضوع باعث جذب مشتری و معروفیت بیشتر آرایشگاه نسبت به سالن های دیگر می شود.علاوه بر نظافت  آرایشگر و ابزارنظافت پرسنل هم مهم می باشد. حقیقتا کسی که به ظاهر و نظافت خود اهمیت می دهد به حرفه و کار خود نیز توجه زیادی دارد که این موضوع از نظر روانشناسی تاثیر چشمگیری برای جذب مشتری به همراه دارد.
 خدمات متنوع
سالنی که خدمات بیشتری را ارائه می دهد و پکیج خدماتی کاملی دارد، محبوب تر است. سالن‌های زیبایی بزرگ نه تنها  طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهند، بلکه معمولا ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالاتر نیز هستند.
آرایش صورت، اصلاح صورت، کوتاه کردن مو، پدیکور، رنگ و لایت، تراپی مو، اپیلاسیون بدن و گاها لیزر خدمات حرفه‌ای هستند که می‌توانید از سالن‌های خوب دریافت کنید.


http://aftaberooz.ir/index.php/arayshgah-arzan-dr-ghrb-thran

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:39


قابلیت ها و ویژگی های ویندوز ۱۰ که کمتر می دانیدکامپیوتر و موبایل
ویندوز 10 جدیدترین نسخه سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط مایکروسافت برای کاربران عرضه شده است . در این مطلب با قابلیت هایی از ویندوز 10 آشنا می شوید که شاید درباره انها کمتر شنیده باشید . با ما همراه باشید .
امروزه اکثر کاربران از ویندوز ۱۰ بر روی سیستم های خود استفاده می کنند .برخی ویژگی ها در ویندوز ۱۰ وجود دارد که بیشتر کاربران از آن بی خبرند از جمله قابلیت ویندوز تایم‌لاین , قابلیت دسکتاپ مجازی , قابلیت دسکتاپ مجازی ,.. . با پرشین وی همراه باشید تا با ویژگی های ویندوز ۱۰ که کمتر شناخته شده اند آشنا شوید .
پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 

ویژگی های ویندوز ۱۰ که پنهان مانده اند


قابلیت ویندوز تایم‌لاین

ویزگی تایم‌لاین یا خط زمانی ویندوز ۱۰ در بروزرسانی آوریل ۲۰۱۸ به این سیستم‌عامل اضافه شد، این ویژگی جذاب عملکردی همچون تاریخچه مرورگر وب دارد و فایل‌های مورد استفاده کاربران در ویندوز را به ترتیب زمان استفاده، نشان می‌دهد. کاربر با انتخاب هر فایل می‌تواند مجدا به آن دسترسی داشته باشد، این ویژگی با قابلیت “Pick up where you left off” در مایکروسافت آفیس ترکیب شده و به این ترتیب کاربران می‌توانند کار برروی پروژه خود را درست در همان نقطه‌ای که رها کردند، ادامه دهند.

ویژگی های ویندوز 10ویندوز تایم لاین از ویژگی های ویندوز ۱۰
این قابلیت جدا از رایانه‌های شخصی برروی حساب کاربری مایکروسافت نیز اضافه شده است، در این حالت با استفاده از فضای ابری، می‌توان به فایل‌های مورد نظر برروی هر رایانه دیگری دسترسی داشت. البته این ویژگی برای تمامی برنامه‌ها فعال نیست، توسعه دهندگان باید این قابلیت را برروی نرم‌افزار خود تعریف کنند، برنامه‌های پرطرفداری همچون گوگل‌کروم در حال حاضر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. با فشردن کلید ترکیبی Windows Tab و یا اجرای Task View به ویژگی تایم‌لاین دسترسی خواهید داشت.

منبع:پرشین وی

بلاگ...
ما را در سایت بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maee1 maee1 بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:37